Wednesday, October 31, 2007

Zombified



Happy Halloween Goblins and Gals.

"When I kill her, I'll have her. Dance upon the grave of the dead upon your name. Die white girls, die white girls. Dance upon the grave of the upon the grave of the dead."
(The Velourium Camper III: Al The Killer, Coheed And Cambria)

Tuesday, October 30, 2007

Tim: Action Hero



I like this one haha. But I feel this calls for a slight explanation. For those of you who have seen Wedding Crashers. There is a scene towards the end of the movie where Vince Vaughn punches the jerk boyfriend of Rachel McAdams and says "Share that with the Dalai Lama, jack ass!" For some reason I remember it as above. So I decided it sounds like an action hero line. Which ends up here haha.

That's all, take ere easy folks.

"With friends like you, who needs enemies? You ain't right, you ain't never going to be. Your soul is toxic, you ain't no friend of mine."
(Far Behind, Social Distortion)

Monday, October 29, 2007

Tomorrow, tomorrow it's always tomorrow



That is all.

"And some days it don't come easy. And some days it don't come hard. Some days it don't come at all, and these are the days that never end."
(I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That), Meat Loaf)

Sunday, October 28, 2007

Smoke Rings



Take ere easy and happy birthday Gina.

"The sun sets tomorrow but I won't be there."
(Parting Ways, Slick Shoes)

Saturday, October 27, 2007

Fucking Lifetime Movie



Basically what I was yelling at my mom about it haha.

"All the best. DJs are saving. The slowest song for last. When the dance is through. Its me and you."
(Work, Jimmy Eat World)

Friday, October 26, 2007

Employment



YAY! Seasonal work, but it's something.

"Lovin's what I got."
(What I Got, Sublime)

Thursday, October 25, 2007

Get Together



Gotta go.

"It won't be long, we'll meet again. Your memory is never passing. It won't be long, we'll meet again. My love for you is everlasting."
(Rose of Sharyn, Killswitch Engage)

Wednesday, October 24, 2007

Cartoony Tim wants some



Haha. I can't add to that.

"And I wonder. When I sing along with you. If everything could ever feel this real forever. If anything could ever be this good again. The only thing I'll ever ask of you. You've got to promise not to stop when I say when."
(Everlong, Foo Fighters)

Tuesday, October 23, 2007

Strongly Agree



Yup, later.

"We drive tonight, and you are by my side. We're talking about our lives, like we've known each other forever. The time flies by, with the sound of your voice. It’s close to paradise, with the end surely near. and If I could only stop the car, and hold onto you, and never let go."
(Tiger Lilly, Matchbook Romance)

Monday, October 22, 2007

Can Tim come out and play?



I look so cute haha.

"Still thinking about not living without it. Outside looking in. Til we're talking about it, not stepping around it."
(Till I Hear It From You, Gin Blossoms)

Sunday, October 21, 2007

DUCK!



I wonder. Are the things I make up funnier then what happens in real life, or the other way around.

"And it's time, You want to sleep, To ease your mind, where nothing runs so deep. and suicide is all you've left to meet. and still you say to me bartender, fix me one more drink."
(P.S. (New Version), Toad The Wet Sprocket)

Saturday, October 20, 2007

Friday, October 19, 2007

Unsaid



A belated happy birthday to Jon Smalls.

"Wait for me, alright. I'm still a boy down there when you want to promise me that."
(Junesong Provision, Coheed And Cambria)

Thursday, October 18, 2007

Emphasize the syllables



That is all.

"Campfire cookies. And John Hughes movies. Jr. mints & cold shower Tuesdays. And thats the last thing we talked about. November shivers and rearview mirrors. And the little things like that. And thats the last thing we talked about."
(Cold Shower Tuesdays, Bowling for Soup)

Wednesday, October 17, 2007

It be a lot like Sunday



I find it funny I got more insight with the bonus features then I got at the talk at Siggraph. WEAK!

Later.

"'Cause it's a great big world calling you to take a ride. And it's a great big world singing come and see and come inside. Oh yeah a great big world reminding you you're not alone. So hold on this great big world we only get to rent we never get to own."
(Great Big World, Blues Traveler)

Tuesday, October 16, 2007

Down the Hall



Yea, I have no idea but I like this a lot haha.

A month from today (If I did the math right) I will reach a THOUSAND comics. I currently lined up some awesome talent for another guest comic period. If you wanna join em, shoot me a message.

"I see the bad moon arising. I see trouble on the way. I see earthquakes and lightnin'. I see bad times today."
(Bad Moon Rising, Creedence Clearwater Revival)

Monday, October 15, 2007

Aboot



First, thanks to Dave for his help on today's comic.

Well Folks. I've talked about it before. So I'm bringing it up again. I'm currently thinking about redoing my book. Making it bigger so it's easier on the eyes. So that means rescanning a LOT of comics. It would be from November 11th 2004 to October 10, 2005. Another idea is doing my favorite comics from the past 3 years into another book. So I just wanna see if you all are into those idea.

I also was thinking of doing prints. I was thinking like $5 for a print and $10 for a framed print. The price would include shipping. Let me know if that interest you guys either.

"Blame Canada. Blame Canada. With all their hockey hullabaloo. And that bitch Anne Murray too."
(Blame Canada, South Park)

Sunday, October 14, 2007

Unibrow



In a month it will be my birthday WOO!

"You think this life would make me bolder. But I'm running scared is all. I hang on everything about you. You think I'd settle down cuz I'm older. But I roll with the change is all. I'm same old trailer trash in new shoes."
(Girl Like That, Matchbox Twenty)

Saturday, October 13, 2007

Laziness strikes again



Yup.

P.S. anybody get yesterday's hidden joke?

"I’ve looked in your eyes, I’m coming clean. I’ve made up my mind. I’ve made up my mind. To lie would be to compromise. To lie would be to compromise, and I won’t try."
(Coming Clean, The Get Up Kids)

Friday, October 12, 2007

It's 3 magicbeans to the donkey



Later.

"They lead a lifetime that is comfortable. They travel far to keep their stomachs full. They make their living off of arts and crafts. The kind with seashells, driftwood and burlap. They make a deal when they come to town. The Sunday swap meet is a battle ground. She loves her more than he would ever know. He loves her more than he would ever show."
(Swap Meet, Nirvana)

Thursday, October 11, 2007

Resilience or must be a Babe Ruth



After doing the title I kinda want a baby ruth.

Later folks.

"I can taste your innocence. Young and sweet like mother made you. Everything frozen in ice. These motherfuckers just got wicked."
(Just Got Wicked, Cold)

Wednesday, October 10, 2007

This is a comic based on honesty



Bye.

"What have I become? My sweetest friend. Everyone I know. Goes away in the end. You could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt."
(Hurt, Nine Inch Nails)

Tuesday, October 09, 2007

It's all about priorities



Later folks and Happy Birthday Heather.

"I must insist. On being a pessimist. I'm a loner in a catastrophic mind."
(Armatage Shanks, Green Day)

Monday, October 08, 2007

Important Stars on the Ceiling Dates



Let's hope soon. =0)

By the way. I'm in a band(Twenty One Up), and that band(Twenty One Up) has a myspace. Check it out friends.

"Lost 12 hours of my day, but it's okay, just black it out. Evil things in my pants. Forever fearing contact. Woah, yeah! Woah! Now I know why I wanna be left alone. Lost 12 hours of my day. But it's okay. Just black it out."
(Little Girls, Say Anything)

Sunday, October 07, 2007

THERE ISN'T EVEN A BALD CHARACTER!!!



As the title says, there isn't even a bald character in Vacant and Engaged. Oh Cammie.

"Wake up in the morning with a needle in my head."
(Same Sick Feeling, Pulley)

Saturday, October 06, 2007

Hey YOU! Move along



Move along.

"Go ahead as you waste your days with thinking. When you fall everyone stands. Another day and you've had your fill of sinking. With the life held in your. Hands are shaking cold. These hands are meant to hold."
(Move Along, The All-American Rejects)

Friday, October 05, 2007

Sunny Side of the Street



No I don't need a psychiatrist thank you haha.

"Hangin' on the corner of 52nd. and Broadway. Cars passin' by but none of them seem to be goin' my way. New York City well I wish I was on a highway. back to Olympia."
(Olympia WA., Rancid)

Thursday, October 04, 2007

My Imaginary Friend is better then yours



No I'm not doing a thing with songs from my old bands. Just a coincidence haha.

And a happy birthday to Polina.

"Bring on the obstacles. And burn me a bridge. I'm not sure, should I call. This a range or a ridge? There ain't none too high. If I'm up for the climb. I'll go zero to sixty. And stop on a dime."
(Noise Brigade, Mighty Mighty Bosstones)

Wednesday, October 03, 2007

He's in a dress



Dress for the job you have I guess haha.

Happy Birthday Tiff.

"Sugar and spice and everything nice wasn't made for only girls. GI Joe in panty hose is making room for the one and only."
(King For A Day, Green Day)

Tuesday, October 02, 2007

Over the top(Not Sylvester Stallone)



Later.

"A near miss or a close call? I keep a room at the hospital. I scratch my accidents into the wall. I couldn't wait to breathe your breath. I cut in line, I bled to death. I got to you, there was nothing left."
(Accident Prone, Jawbreaker)

Monday, October 01, 2007

Con or De



Ba Rum pum.

"I don't know what you would think. I don't know what to expect. No matter what happens you will be my friend. I'm not going to mess this up. I don't want to end with regrets."
(Regrets, Slick Shoes)